fredag 7. november 2008

20 - e-læring

E-læring er fremtidens læringsløsning. Det er mange fordeler med å ta i bruk digitale læringsløsninger. Det åpner for økt frihet til å velge når og hvor man vil lære og flere medarbeidere kan nås med de samme tiltakene – uavhengig av medarbeidernes geografiske spredning. Teknologien som vi har i dag - og ikke minst i fremtiden (utviklingen går med hurtigtogs fart). E-læring bidrar også til å møte kravet om tidseffektiv og målrettet læring.

I dagens samfunn må jo e-læring være løsningen på vår travle hverdag. - Det er jo virkelig flott å kunne sitte på sin arbeidsplass eller hjemme å kunne klikke seg frem til ny lærdom.

Jeg fant e-læring som interesserer meg akkurat nå på denne siden: http://www.ecademy.no/section.php?url_section=studier&url_studier_id=21

Jeg ønsker ikke å lære meg kinesisk.....Har registrert meg og sett på mulighetene.

Ingen kommentarer: